Bereikbaarheid
Churchillaan 226, 2900 Schoten
03 685 41 14
Parking
Er zijn ruime parkeermogelijkheden in de nabijgelegen straten.
Per bus
U kan kan onze praktijk bereiken via lijnen 61, 62, 66 en 628, afstappen aan halte Schoten Borkelstraat.
Openingsuren
Maandag
09:00
13:00
13:00
18:00
Dinsdag
09:00
13:00
13:30
18:00
Woensdag
09:00
13:00
13:30
18:00
Donderdag
09:00
13:00
13:00
18:00
Vrijdag
09:00
13:00
13:00
18:00
Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 13u en 14u tot 18u. Tandpijn tijdens het weekend of feestdagen? Dan kan u bij de wachtdienst terecht op het nummer 0903/39969.
Maak een afspraak
Geschikte behandelingen voor elke situatie

Preventie
(Half)jaarlijkse controle en mondzorg
Kindertandheelkunde
Behoud van de mondgezondheid van kinderen en adolescenten

Orthodontie
Optimalisatie van de stand van tanden en/of kaken, voor esthetische of functionele redenen

Kroon- en brugwerk
Keramische indirecte restauraties voor tanden met te weinig houvast voor conventioneel vullingsmateriaal

Implantologie
Tandheelkundige chirurgie gespecialiseerd in het plaatsen van implantaten

Uitneembare gebitsprothese
Uitneembare oplossing om ontbrekende tanden te vervangen
Conserverende tandheelkunde
Behandeling van tandbederf en gaatjes
Welkom bij Tandartspraktijk Logodental
In onze praktijk in Schoten staan we met het hele team tandartsen en assistentes klaar u zo goed mogelijk te helpen! Bij ons staat het voorkomen van tandheelkundige problemen centraal. Daarom leggen we de nadruk op preventie.
We streven ernaar onze patiënten te begeleiden in enerzijds: het behoud van hun tanden voor de rest van hun leven en anderzijds het verwerven van een zo esthetisch mogelijke glimlach, door het leveren van de best mogelijke kwaliteit. Daarenboven tracht uw tandarts ook steeds rekening te houden met uw specifieke wensen en verwachtingen.

Een team dat voldoet aan al je behoeften

Onze beste tips voor een goede mondhygiëne
Bij Dentius geloven we dat het mogelijk is om uw natuurlijke tanden levenslang te behouden
Vaak gestelde vragen
Heb je een vraag of probleem? Raadpleeg de vaak gestelde vragen voor een antwoord of oplossing.

Wat moet ik meenemen naar de tandarts?

Waarom is het zo belangrijk om je medische fiche mee te brengen?

Welke betaalmiddelen worden aanvaard in de praktijk?

Hoe breng ik mijn terugbetaling in orde?

Hoe lang duurt het voor ik mijn terugbetaling ontvang?

Wat moet ik doen als ik mijn afspraak niet kan nakomen?

Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Wat als ik mijn afspraak minder dan 24 uur op voorhand moet annuleren?

Wat als ik mijn elektronische identiteitskaart vergeten ben?

Wat als mijn kinderen nog geen elektronische identiteitskaart hebben?

Wat moet ik doen bij een noodgeval?

Vanaf wanneer naar de tandarts met uw kind?
Uw eerste bezoek
Tijdens uw eerste bezoek brengen we uw mondgezondheid in kaart en trachten we in de mate van het mogelijke de meest dringende problemen te verhelpen. Bij omvangrijkere problemen stellen we u vrijblijvend een stapsgewijze behandelplanning voor.
Anamnese
Om u zo goed mogelijk te kunnen behandelen is het belangrijk dat we op de hoogte zijn van uw gezondheidssituatie. We vragen u dan ook tijdens het eerste bezoek om ons in te lichten over eventuele medische problemen en de voorgeschreven medicatie via dit formulier.
Mee te brengen naar de praktijk
Wij vragen u uw identiteitskaart mee te brengen en indien relevant; een verwijsbrief van de doorverwijzende (tand)arts.
Betaling
U kan in onze praktijk betalen met bancontact, cash of kredietkaart.
Controle
Wij adviseren u één tot tweemaal per jaar uw gebit te laten controleren, 90% van de urgenties kunnen immers voorkomen worden, indien de patiënt een strikte mondgezondheid aanhoudt. Wij bieden u de mogelijkheid een periodieke herinnering te ontvangen via e-mail.
Een afspraak maken
We doen er alles aan om zowel nieuwe als bestaande patiënten zo snel mogelijk een afspraak te geven. Indien u dit wenst, dan sturen wij u 24u op voorhand een herinnering aan uw afspraak per sms.
Als u een afspraak niet kan nakomen vragen wij u vriendelijk ons hiervan dan tenminste 24 uur op voorhand te verwittigen. Op deze manier kunnen we een andere patiënt helpen en voor u kan dan een afspraak gemaakt worden op een gunstiger tijdstip.













