Bereikbaarheid
Rue de Namur 61, 4000 Liège
04 252 34 21
Per bus
Neem lijn 2-3-9-27-30-65-90-377 tot de halte "Place Général Leman". De tandartspraktijk bevindt zich op 280 meter van deze halte.
Per trein
Het treinstation Luik-Guillemins ligt op 1 km van de tandartspraktijk.
Parking
De praktijk heeft een eigen, overdekte parking voor patiënten.
Openingsuren
Maandag
08:30
12:30
13:30
18:30
Dinsdag
08:30
12:30
13:30
18:30
Woensdag
08:30
12:30
13:30
18:30
Donderdag
08:30
12:30
13:30
18:30
Vrijdag
08:30
12:30
13:30
18:30
Maak een afspraak
Geschikte behandelingen voor elke situatie
Conserverende tandeelkunde
Behandeling van tandbederf en gaatjes
Preventie
(Half)jaarlijkse controle en mondzorg
Kindertandheelkunde
Behoud van de mondgezondheid van kinderen en adolescenten
Implantologie
Tandheelkundige chirurgie gespecialiseerd in het plaatsen van implantaten
Esthetische tandheelkunde
Behandelingen om de kleur en/of vorm van tanden te verbeteren
Endodontie
Behandeling van de tandzenuw aan de binnenzijde van de tand
Orthodontie
Optimalisatie van de stand van tanden en/of kaken, voor esthetische of functionele redenen
Stomatologie
Heelkundige ingrepen van de tanden en/of kaakbeen en de omgevende weefsels
Uitneembare gebitsprothese
Uitneembare oplossing om ontbrekende tanden te vervangen
Parodontologie
Behandelingen van het tandvlees en het bot rondom de tand
Welkom bij Dentius Liège-Fragnée
Het centrum dat in 1960 werd opgericht door professor Serge Vanhakendover en zijn echtgenote Suzanne Roba is een pionier op het gebied van de implantologie. Een nauwe samenwerking met de Université ParisVI en de Université de Liège maakte het mogelijk competenties van hoog niveau te ontwikkelen op het gebied van orale rehabilitatie, implantologie, esthetiek en alle tandheelkundige specialismen tot op heden. De praktijk beschikt momenteel over 5 behandelkamers en een operatiekamer. De uitvoering van globale behandelplannen en de zorg voor kinderen en volwassenen wordt verzekerd door gespecialiseerde tandartsen en polyvalente assistenten.
De praktijk beschikt over de modernste apparatuur (3D-scanner, optische en en digitale opnamen, enz.) om alle soorten zorg binnen het centrum te kunnen aanbieden. Het hele verpleeg- en verzorgingsteam zal u in de beste omstandigheden ontvangen, volgens uw verwachtingen en zo snel mogelijk.
Een team dat voldoet aan al je behoeften
Onze beste tips voor een goede mondhygiëne
Bij Dentius geloven we dat het mogelijk is om uw natuurlijke tanden levenslang te behouden.
Vaak gestelde vragen
Heb je een vraag of probleem? Raadpleeg de vaak gestelde vragen voor een antwoord of oplossing.
Wat moet ik meenemen naar de tandarts?
Waarom is het zo belangrijk om je medische fiche mee te brengen?
Welke betaalmiddelen worden aanvaard in de praktijk?
Hoe breng ik mijn terugbetaling in orde?
Hoe lang duurt het voor ik mijn terugbetaling ontvang?
Wat moet ik doen als ik mijn afspraak niet kan nakomen?
Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Wat als ik mijn afspraak minder dan 24 uur op voorhand moet annuleren?
Wat als ik mijn elektronische identiteitskaart vergeten ben?
Wat als mijn kinderen nog geen elektronische identiteitskaart hebben?
Wat moet ik doen bij een noodgeval?
Uw eerste bezoek
Tijdens uw eerste bezoek brengen we uw mondgezondheid in kaart en trachten we in de mate van het mogelijke de meest dringende problemen te verhelpen. Bij omvangrijkere problemen stellen we u vrijblijvend een stapsgewijze behandelplanning voor.
Anamnese
Om u zo goed mogelijk te kunnen behandelen is het belangrijk dat we op de hoogte zijn van uw gezondheidssituatie. We vragen u dan ook tijdens het eerste bezoek om ons in te lichten over eventuele medische problemen en de voorgeschreven medicatie via dit formulier.
Mee te brengen naar de praktijk
Wij vragen u uw identiteitskaart mee te brengen en indien relevant; een verwijsbrief van de doorverwijzende (tand)arts.
Betaling
U kan in onze praktijk betalen met bancontact of cash. Om veiligheidsredenen vragen wij u echter om zoveel mogelijk per kaart te betalen.
Controle
Wij adviseren u één tot tweemaal per jaar uw gebit te laten controleren, 90% van de urgenties kunnen immers voorkomen worden, indien de patiënt een strikte mondgezondheid aanhoudt. Wij bieden u de mogelijkheid een periodieke herinnering te ontvangen via e-mail.
Een afspraak maken
We doen er alles aan om zowel nieuwe als bestaande patiënten zo snel mogelijk een afspraak te geven. Indien u dit wenst, dan sturen wij u 24u op voorhand een herinnering aan uw afspraak per sms.
Als u een afspraak niet kan nakomen vragen wij u vriendelijk ons hiervan dan tenminste 24 uur op voorhand te verwittigen. Op deze manier kunnen we een andere patiënt helpen en voor u kan dan een afspraak gemaakt worden op een gunstiger tijdstip.
Info Covid-19
Onze groepspraktijken blijven open en zetten hun tandheelkundige zorgverlening verder. Wij hanteren de allerhoogste standaarden op vlak van veiligheid en infectiepreventie en handhaven dezelfde essentiële voorzorgsmaatregelen sinds de eerste COVID-golf om zowel voor onze patiënten als voor onze medewerkers een veilige omgeving te creëren.