Een klacht melden

Wij vinden het enorm belangrijk dat u een goed gevoel overhoudt na een bezoek aan één van onze tandartspraktijken. Soms loopt het fout. U bent ontevreden over een behandeling of had u een nare ervaring tijdens een bezoek aan één van onze praktijken. Maak dit dan bespreekbaar. U kan dit doen op verschillende manieren:

  • Erover praten met de rechtstreeks betrokkene. Sommige nare ervaringen komen voort uit een misverstand. Probeer daarom altijd eerst zelf in gesprek te gaan met de betrokken zorgverlener (tandarts, assistent ...). Misverstanden kunnen zo vaak worden uitgeklaard en u kunt samen naar een oplossing zoeken.
  • Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan kan u klacht formuleren: dit kan u online via dit formulier of per brief aan: Dentius ombudsdienst, Jan van Gentstraat 1/501 2000 Antwerpen of telefonisch via: 03 369 30 90

Het is steeds handig te vermelden over welke patiënt de klacht gaat, in welke praktijk u een afspraak had en wie de betrokken zorgverlener was. Dit maakt de opvolging een stuk makkelijker. Wij danken u alvast voor de moeite die u nam om contact met ons op te nemen!